21 oktober 2007

Make Up Store - Privat kurs

Swedish:
Efter att jag hade fått presentkort (24/09) gick jag direkt till
Make Up Store på Götgatan. Men det var full bokat f
ramtill den 13/10, lite tråkigt att vänta så länge
men det gör väll inte så mycket.

Jag hade bokad privat makeupkurs på 50 minuter - 495SEK.
När jag var där blev jag sminkad av Lisa,
hon ville testa rosa-färger på mig. "Ja, visst" sa jag.
Jag tycker att man ska våga testa något nytt på en kurs.
För det kan faktisk vara snygg också - vem vet.

Jag var super nöjd med looken.
"Babydoll" och "deadly" passar bra tillsamman.

Efter kursen köpte jag produkter
för dem pengarna jag bealade kursen med.
Det blev två ögonskuggor, en rouge och en ögonpenna.
Jag är så njöd.

Prova du med - eller ger bort en sånt present! _______________________________________________
Thai:
เมื่อวันที่ 24/09 แพรได้ครอสแต่งหน้าเป็นของขวัญวันเกิดค่ะ
ด้วยความที่เห่อมาก ก็รีบไปจองเลย
แต่คิวยาวมาก กว่าจะได้แต่งก็เมื่อวันที่ 13/10ที่ผ่านมานี่เอง
แต่ไม่เป็นไร ของแบบนี้รอกันได้

ครอสของ make up store ราคา 495SEK (2475บาท)
โดยสามารถซื้อคสอได้ในราคาเดียวกัน

เมคอัพอาร์ติดชื่อ Lisa แต่งหน้าเก่งมาก, คุยสนุก ชอบค่ะชอบ
Lisa แต่งโทนชมพูให้ทั้งหน้า แต่ไม่ได้ออกแนวหวานๆนะคะ
แต่งออกมาแล้ว เปรี้ยวปรี้ดสุดๆ ถูกใจมาก

เป็นครั้งแรกที่ได้ลองแต่งตา สีชมพูและสีน้ำตาล
เลยถอย Babydoll สีชมพู, Deadly สีน้ำตาลกลับบ้าน
และก็ได้ eyepencil สุดโปรดสี Old moss
และท้ายสุดได้ บลัช สีส้มใสๆสดๆ กลับบ้านมาด้วย

สรุปว่าเป็นของขวัญวันเกิดที่แพรชอบมากๆค่ะ

Natcha : )

Inga kommentarer: