20 oktober 2007

Dagens smink 20/10

Swedish::
Idag har jag sminkat mig och blivit fotograferad av min pojkvän,
Mikael på Djurgården.

Jag kör sotade ögon idag med rosa och mörkbruna ögonskuggor.

Och jag har vågat prova måla mina ögonbyn svarta
och dom blev faktisk super snygga, det passar min nya lugg rätt bra.

Så jag är jätte nöjd med den här looken.
___________________________________________________
Thai:
แอบไปตัดผมหน้าม้ามาค่ะ
นำเทรนสุดๆ เพราะตัดก่อน Kate Moss อีกนะเนี้ย

วันนี้อากาศดี เลยออกไปถ่ายรูป
แต่งหน้าแนว smokey eyes สีชมพู + สีน้ำตาลเข้ม
ชอบมากค่ะ เปรี้ยวปรี๊ด


ชอบกันมั้ยคะ ลุคนี้?

  • Foundation: Miracle Touch Foundation, Bronze80 - Max factor
  • Concealer: 5 Camouflage Cream Palette, No1 - Make up for ever
    Touche Éclat Radiant Touch, No3 - YSL
  • Powder: Make up-puder SPF 15, Medium Beige - i.d.
  • Eyebrow: Kohl pencel, 020 black - Max factor
    Brow Shader, Ivoire/walnut - MAC
  • Eyeshadow: Microshadow, deadly - Make up store
    Cyber Shadow, Babydoll
  • Eyeliner: Black Cavier - Laura Mercier
  • Mascara: Diorshow Black out - Dior
  • Blush: Who's Your Daddy? Blush - Too faced
  • Lip gloss: Glossy Splash, 450 - Biotherm

    Natcha : )
  • 1 kommentar:

    Anonym sa...

    Åh vafd fin du är!!! Vart har du köpt din make up forever camoflage palette?? Vill verkligen köpa den!!! :D