19 november 2007

Clinique holiday collection


Eye Favourites
An eye-catching holiday collection.

"Everything you need to let your eyes shine.
A unique collection and special value,
in a luscious pink mirrored makeup case."

Set includes All About Eyes .5 oz.
High Impact Mascara in Black, .14 fl. oz.
Long Last Lipstick in Sugared Maple, .08 oz.
Colour Surge Eye Shadow Palette with 6 shades, .12 oz.
Take the Day Off Makeup Remover for Lids,
Lashes & Lips, 1.7 fl. oz.
{ Clinique.com }

___________________________________

Swedish:
Åh kolla vad jag har köpt, kunde verkligen inte låta bli.
Älskar färger på ögonskuggor och väskan som fungar till fest.
Men jag är inte njöd med mascara, jag får svarta ringar av den.
Så kitet får 3 pussar från mig (av 5 pussar).
Jag testade sminka med "Colour Surge Eye Shadow Palette"
kolla va fint det blev :p



Thai:
ซื้อคสอ. มาอีกแล้วเรา ตอนแรกกะว่าจะแว๊บไปดู
อายไลเนอร์สุดเริดของคลีนิค แต่ดันเหลือบไปเห็นเซ็ตนี้
ลยหมดตูดเลย
แอบแต่งแนวหวานๆมาโชว์ เตรียมตัวลงแข่ง

nov-contest เว็บป้าจีน Jeban.com
เอ่อเกือบลืม มาสคาร่าไม่ได้เรื่องเลยค่ะ แพนด้าอย่างแรง

Natcha/ BM.

Inga kommentarer: